woensdag 15 juli 2009

Ikke 2.0

#23 In het pre23dingentijdperk had ik twee hotmailadressen, een pagina op hyves, een account bij Columbus Magazine, een account bij basicpublishing en bij poetry.com. Nog niet zo lang geleden heb ik ook een pagina op facebook aangemaakt.

Na 23 dingen heb ik een blog, een gmailadres, een mailadres bij yahoo, een account bij flickr, een account bij delicious, een account bij twitter, bij youtube en bij librarything.
Ik heb nu een pagina bij 23 dingen en bij bibliotheek 2.0. Met de account van 23 dingen heb ik op google doks, de wiki van 23 dingen, grooveshark en worldcat een aantal dingen toegevoegd.

Als bibliotheek dommeldal moeten we niet met de tijd mee, nee we zouden voorop moeten lopen. Ik zet regelmatig een tekst op de bonnenprinter. We zouden een acount op twitter moeten hebben met alle leden als volgers. Op de nieuwe site kunnen we heel wat web 2.0 kwijt. Elke maand een filmpje van youtube van de kunstenaar die expossert in de expositieruimte van vestiging Mierlo?

Ik had naar veel dingen nog nooit gekeken. De blog maken vond ik geweldig. Dankzij 23 dingen hebben we nu ook een sociaal netwerk binnen dommeldal. We keken op elkaars blog en lieten reacties achter. Er werd ook veel over de cursus gepraat. Ik weet niet of ik mijn blog blijf gebruiken, eigenlijk is het zonde om er mee te stoppen. Maar ja, wat moet ik er nu nog op kwijt? Zou ik nog bezoekers krijgen? Ik was op de site van Columbus Magazine ook een blog begonnen net voordat ik naar Thailand en Cambodja ging. Tijdens die reis had ik zo weinig tijd om te internetten dat ik niets met die blog gedaan heb. Het is ook al een tijd geleden dat ik daar een foto geupload heb. Daarom heb ik onderstaande foto net geupload.
Ook bij flickr trouwens.















Bibliotheek dommeldal vaart de toekomst tegemoet.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb je blog met plezier gevolgd. En inderdaad gezien dat je enthoussiast bezig was. Gefeliciteerd met de afronding van 23 dingen. We gaan het zeker gebruiken voor dommeldal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WJ. Theo heeft zijn vakantie niet zo best gepland dus. Zie Twitter voor jouw vuurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen