zaterdag 11 juli 2009

Aquabrowser My Discoveries en andere sociale bibliotheekcatalogi

#21 Help, ik loop achter.
Ik heb de informatie gelezen en op Brabantwijzer en Worldcat gekeken met de account van 23 dingen.
Op Worldcat heb ik een "recencie" gezet bij de dichtenbundel Centres of Expression.
Op poetry.com kan iedereen zijn of haar gedichten kwijt.
Het is maar goed dat ik deze gedichtenbundel zelf in huis heb.
Ik zou het anders in El Paso moeten lenen.
Bij het boek Gegijzeld door een psychopaat heb ik de tags geldrop en mierlo toegevoegd.




















Ik vind de aquabrowser geweldig en het is mooi dat je informatie kan delen.

2 opmerkingen:

  1. Je loopt helemaal op schema.
    Wouw, opgenomen zijn in een dichtbundel die in de collectie van een Amerikaanse bibliotheek zet.
    Zover heb ik het nog niet geschopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. willem jan blijft maar verrassen
    sund dat de 23 dingen op zijn

    BeantwoordenVerwijderen