maandag 23 maart 2009

probeersel

Gaat wel goed zo, veel kijken en klikken.

7 opmerkingen:

  1. Ha willem-Jan,
    Toevallig had ik jouw blog al eens ontdekt. Omdat jij je verre reizen via de blog promoot.
    Nu heb ik je weer gevonden met behulp van 23 dingen!!!
    Ciao
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw jij hebt snel world wide reacties

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Joepie23,
    Maak nog maar een berichtje.
    Probeer er weer een foto bij te plaatsen (een van je vakantie?) en ook een link naar een website.
    Als het niet lukt hoor ik het wel.
    Je kan op bibiotheo klikken.
    volgende week krijg je een RSS button van Rob. (en uitleg) daarna wordt het makkelijker om alle berichtjes van je groep bij te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps,
    Op http://www.23dingen.nl/dommeldal
    staan onder blogs alle onze bloggers aanklikbaar.
    Verder vindt je daar ook een foto link naar Flickr met alle deelnemers. Je kan daar je naam of een andere tekst bij jouw foto of die van een van de anderen plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. TIP
    OP DE BLOG VAN BIBLIOTHEO STAAN VAAK TIPS.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wilde een wereldkaart plaatsen maar dat lukt dus niet echt. Op hyves is het, een hele tijd geleden, wel gelukt.

    Link to your map: http://www.travbuddy.com/widget_map_confirm.php?id=4074901

    Ik weet niet meer hoe ik dat toen op hyves voor elkaar gekregen heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He WillemJan, Gave blog!! Kom nog eens vaker op bezoek. Ben je trouwens hier of in Maaseik of meer waarschijnlijk voor jou In China naar het terra cotta-leger gaan kijken. Leek me wel indrukwekkend. Nu alweer voorbeij in Maaseik. Volgende stop in Keulen, geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen